Lördagen!


Jag vaknade vid 9 av att jag hade så ont i min nacke. Jag och Amanda delade tydligen på soffan=)
Thea satt och sov i en fotölj.
Vi somnade tydligen när vi tittade på film :P

Jag la mig i sängen en stund och mös med Emma och smsade lite med Miranda.

Sen upp och gjorde frukost när de andra vaknade vid 12.
Dagen tillbringade de med att kolla på filmer och halvsova och jag städade.

Vid fem kom camilla och Fredrik
Drack någon kopp kaffe och snackade innan vi alla packade in oss i bilen och begav oss mot Malmö.
Ett stopp på coop för att fylla kassarna med chips, ostbågar, godis, dipa, cigg och mat =)
Sen hem till Camilla där vi packade upp hennes nya dator och lagom till den var klar och vi skulle leka med den så hände det en olycka så vi fick åka in med Thea på sjukhuset och sy henne!

Hemma igen var jag ute en sväng med Emma innan det blev film och massa gott till =)
Jag somnade på soffan lagom tid, tror jag!

Emma var lite sur, för hon är van att sova med mig, men hon får inte vara uppe i Camillas soffa! 

Kommentera här: