Halvtids möte!

Sitter nu inne på engelsklektionen. Ja, vi har precis slutat. Ska bara orka resa på mig =)
Hade samtal med min engelsklärare =)
Gick kanon!!
Vi gick igenom mina 2 senaste inlämningar och dom var super.
Innan har alltid min bror kollat igenom mina saker innan jag har lämnat in dom. Vilket vi får göra.
Men dessa två har jag gjort helt på egen hand =)

Den sista tyckte hon var bäst. Jag skrev den direkt ur mitt hjärta!
Man skulle skriva ett brev till någon man beundrar och jag skrev till min mormor =)

Nä, nu har alla lämnat mig här så jag ska gå ut och röka.
Sen blir det lite mer pluggande inne i tysta rummet =)


1 elin:

skriven

Åh mys! :)

Kom o tänka på när jag var på behandlingshemmet - då skulle vi skriva till någon vi hatar och som gjort illa oss. Då skrev jag ett brev till min pappa - alla börja gråta, o blev riktigt sorgsna. ;Y/



Hoppas allt är bra med dig. Kaffe snart?

Kram

2 Yvonne Kvant:

skriven

Viste du att om man har pärlor så ska man använda dom och inte lägga undan dom till fina tillfällen, för dom blir bara finare ju mer man bärden.Om man lägger dom i en ask så tappar dom sin lyster.

Du är en sådan pärla.Blir bara bättre och bättre.

Kommentera här: