Ute och sprungit hela dagen =)

Vi vaknade alla lite över nio. Upp och kokade gröt till oss alla och sen gjorde vi vid oss för att bege oss upp till bussen vilket är 1km =)
Svettigt och varmt. Tur man hade klänning =)

Åkte in till Bara där vi gick bort till BVC för Moa skulle mätas och vägas. Sen köpte vi dricka och gick åter till busstationen. Åkte till Svedala med byte av buss i Klågerup =)
Hoppade av i början av Svedala för att hämta Mirandas nya mobil som kommit med paket =)

Sen gick vi ner till stan. Mötte mamma och gick in på arbetsförmedlingen och skrev in mig.
Sen tog mamma flickorna i bilen och körde till Mc Donald´s. Jag, Nina och Moa gick =) Svettigt värre! Men skönt ändå att röra på sig!

Åt lunch/middag på Mc Donald´s =) Fick 2 nya rosa glas. Tyckte inte dom var fina innan, men ändra min uppfattning efter ett tag. Dom är så mycket bättre för barnen än de vi har sen förra året =)

Efter maten körde mamma hem och vi tog bussen till Klågerup. Flickorna och jag sprang bort till affären för att handla bröd. Där utanför stod Carina och Lars så vi pratade en liten stund med dom. Sen åkte vi hem =)

Precis när vi kommer en bit utanför huset så kommer Sis körande =) Var ju bestämt sen innan =)
På med bikinin och ner i poolen. var så varm så det var skönt =)
Sen kom Sanna med nybakta kakor =) Hon är en liten husmus!!

Nina blev hämtad och vi andra 3 gick vår runda bort till möllan =) Vi gick snabbare idag!! Med en paus hos hästarna så tog det BARA 55min idag. Mot sist då det tog 90min =)
Snart kan vi ju springa rundan på 10min haha

Satt ute på gårde och pratade en stund innan Sanna körde hem. Precis då kommer Dick hit! Vi tar en cigg och sen kör han och sis.

Orkar inte lägga upp bilder idag. Men det är slappedag här hemma i morgon så då kommer där komma upp några =)
Hela dagen ska vi bara göra vad vi vill och på kvällen kommer flickornas farmor med gubbe på besök =)
1 ; e li n:

skriven

Låter som en bra dag det där! :) Vädret börjar bli lite dåligare nu tror jag, usch va tråkigt när födelsedagen närmar sig :(



Kram på dig o tjejorna.

2 Yvonne Kvant:

skriven

Vi vill se bilder...............

Kommentera här: