En hel dag hemma. Med massa besök =)

Idag så hade jag bestämt mig för att plugga största delen av dagen. Så när Miranda och Vilma kom och sa att dom ville hem till henne blev jag "glad" Perfekt. För hur rolig är jag på en skala när jag pluggar?!
Ann-sofi ringde precis när dom hade ringt hem till Vilma och skulle bli hämtade.
Fia sa att Tindra kunde åka med dom hem för hon skulle ändå dit och bada i deras pool och grilla. Så hon också hade något och göra idag =)

Så jag skulle bli helt ensam hemma!! Första gången på evigheter. Men det varade inte så länge. Inte för det gör mig ngt. MIn andra syster, Camilla, ringde och frågade om hon och barnen fick komma.
'Klart!! Alltid roligt med besök, men ta med din dator så jag kan sitta där ute och plugga.
Så det gjorde vi när dom kom. Barnen badade lite och Camilla solade och läste sin bok. Själv satte jag mig i skuggan och pluggade. Fick en inlämning klar =)

Amanda, Thea och Kevin badar


Camilla solar =)


Laddat upp för plugg.



Lagom till att dom skulle köra vid 16.00 så åkte jag med upp till stora vägen och mötte Nina och lilla Moa =)
Så underbart liten och söt var hon!! Kul att träffa Nina =) Det var ju inte igår precis!
Vi gick hem till mig igen och började på middagen.

Lilla Moa!
En månad igår=)


Närbild =)


Efter lite prat så kom Niklas och mamma =) Så mamma tod över matlagningen =) Det blev potatis, pannbiff, stekt lök, sås och lingon.
Min underbara bror fixade min mobil =) Tusen tack!!

Sen när mamma och Niklas körde så kom mina sessor hem. Precis när jag skulle ringa och fråga var dom blev av. Så konstigt de kändes när de var borta en hel dag från mig.
Dom hade badat och grillat och solat hela dagen. Jag smörjde dom innan de åkte men vilken färg de hade fått idag!!





Susanne och Anders kom och skulle hämta Nina och Moa. Stannade på en kopp kaffe och tittade på huset =)
Nu sitter flickorna nyduschade i soffan och
1 Vicki:

skriven

Heter Vilmas mamma Linda? Jag har en arbetskamrat som har en dotter i den åldern som heter Vilma. Vilma är inte så vanligt namn.



Vicki

2 ; e li n:

skriven

Ni ser ut att ha det helmysigt där nere, skulle grymt gärna vilja hälsa på någon gång! :) Skulle vara jätte trevligt. Kaffe ;) Hehe!



Hoppas allt är kanon. Skogen saknar er x)



Kram

Kommentera här: