Tänk vad lite musik kan göra!

Flickorna är ute och leker och jag pluggar för fullt.
Gjort nästan all engelskan. Bara glosor och inlämningen kvar =) Duktigt va?!
Sitter nu med socialt behandlingsarbete.

Har ni tänkt på hur mycket musik påverkar vårt humör, och hur mycket vårt humör påverkar musiken vi lyssnar på?!
Är man ledsen är de en musik, glad en osv

Just nu dånar det musik ur mina högtalare...
Jag hade inte klarat en dag utan musik i mitt liv!!
När man var yngre så lyssnade man bara
Men nu LYSSNAR man =)
Vissa texter stämmer in på ens liv till 100% och dom får en att börja tänka på vissa saker.

Idag är jag på toppen humör och en låt som alltid kommer ut ur mina högtalare är då
No matter what med Boyzone.
Har en rolig och bra koppling till den låten, så det har varit så dom senaste 12åren =)


Kommentera här: