Sitter här o funderar

Shit kan inte förstå att det är nyår i morgon.
Sista dagen på detta året!

Hur galet snabbt går inte allt?
Sen fyller Miranda år strax efter och sen Tindra. Sen är det sommar och sen vinter, jul och nyår.

Kanske lite väl drastiskt men ändå ;P

Kan ni tänka er att min lilla sessa fyller 9år i februari??
För jag kan då inte göra de:S
Och lillfisen blir 7år!!

I mina ögon är dom fortfarande små och det är något jag måste ändra mitt tänkande i ibland.
Usch
Ibland säger och gör jag vissa saker som när dom var små fortfarande.
och dom HATAR det :P


1 Vicki:

skriven

Fyller de år i februari begge 2? Köpt lika dana kläningar, är det till nyårsfirandet?



Gott Nytt År,Vicki

2 Yvonne Kvant:

skriven

Så fina dom är.Det var verkligen längesedan jag var här inne

3 carro:

skriven

Fina dem är!

Kommentera här: