Pyjamasparty =)

I tisdags ringde Katharina och frågade om vi ville komma och äta middag hos henne =)
Så vi gjorde vid oss och begav oss till henne.

Hon hade bara Oliver hemma och flickorna lekte med honom hela tiden.
I början var han lite blyg, men de släppte ganska snabbt =)

till middag blev det pizza och sen tittade de små på film och mös på ostbågar.
Katharina fick besök på kvällen så jag gick mellan datorn och filmen med barnen =)

Sist i säng var jag som vanligt. Mitt i natten.

På morgonen vaknade jag av att Oliver pratade med mig =)
Han sa att den gamla hunden var ute och kissade,
haha
Så jag tog på mig och gick ut till Emma och Katharina!

När klockan var 13.01 tog jag, sessorna och Emma bussen in till stan där vi mötte upp mamma och gick och handlade lite innan vi körde hem till oss och fikade på te och blåbärsmuffins.

Kommentera här: