Möte, fika och shopping =)

Idag gick vi upp vid sju och gjorde vid oss. Jag med =) Annars brukar jag först skicka iväg flickorna till skolan och sen själv hoppa in i duschen. Men idag skulle vi iväg på samma gång ju (8.00)..

Gick hem till syrran och drack kaffe och pratade lite. Sen körde vi till Svedala. Jag skulle på möte där klockan tio så vi var där lagom till de =)
Lagom till jag var klar så kom mamma och Niklas.
Vi gick in på apoteket och handlade till mig, in i sportaffären och bror o syster handlade.
Några affärer senare bestämde vi oss för att äta lunch.
Men först blev det en runda in på Nilssons möbler =)

Vi åkte sen hem till mig. Inte broren för han skulle in till Malmö.
Vi andra drack lite kaffe och pratade.

När syster åkte hem kom Bengt och Niklas hit=)
Lite mer kaffe och prat
De stannade inte så länge och när de gick lagade jag middag till sessorna =)





Lagom till vi hade ätit upp och jag hade diskat så kom Sanna och Dennis hit!
Så...lite mer kaffe och prat =)

De körde hem för en stund sen och här sitter jag och degar lite =)


Bjuder på två dåliga bilder  på lite av de som blev köpt igår.
Tagit i ett mörkt rum mot ljuset :S
Hur bra kan de bli??

Stora hallen!


Mellan hallen =)


Jag MÅSTE bli bättre på att knäppa kort. Vet själv hur tråkigt det är att läsa bloggar utan kort!




1 madde:

skriven

gud vad jag saknar er =(

2 Emma jag är 9 år snart fyller jag 10:

skriven

är det du som är med på bilderna

Kommentera här: