Besök och shoppat!

Igår bestämde jag med mamma att vi skulle träffas idag. Hon ringde även syster och frågade om hon ville komma. Så imorse kom först Ann-sofie cyklandes. Strax efter kom mamma och Niklas =)
Det blev frukost och lite prat. Sen skulla mamma köra Niklas till jobb så Fia och jag åkte med.

Vi lämnade av Niklas på jobb och sen gick vi in på babyproffsen och en annan nyöppnad affär precis bredvid =)
Sen blev det blomsterlandet där vi alla shoppade loss =)
Köpte krukor och blommor till den långa hallen. Även ny blomma till köket.
Så nu är den hallen också i stort sett klar. Bara en sak till som ska dit. Någon form av lampa i fönstret. tror de blir något med värmeljus =)

Så nu har jag bara mitt sovrum och storarummet kvar! Det går sakta men säkert =)

Efter åkte vi hem till Fia och tog en snabb fika. Sen skulle jag till sjukgymnasten. Undertiden gick Fia och hämtade Tindra.
Kom in och pratade med sjukgymnasten. Men då kunde hon inte tejpa min fot =S
Fick pengarna tillbaka och åkte hem.

Så nu är jag utan tejp. Och det gör sååå ont att gå =(

Mamma körde hem och Fia och jag planterade mina nya blommor =) Sen cyklade hon också hem.
Tindra och jag la oss och skulle läsa en bok, men precis då ringde hennes kompis och ville leka. Så hon kom ut =)

Det gick jätte bra och de hade så roligt. Lagom till hon åkte hem 18,45 kom Miranda hem.
Gjorde läxan med Milli och sen kröp de ner i sängen.

Vilket jag med ska göra nu!!
1 Elin mj.:

skriven

Sötnos. Nu måste jag klaga lite - vill se mer bilder :D Hur ni har det osv där nere .. hehe! Kom o hälsa på här också snart. Krogen väntar fortfarande ;)



Puss!

2 Elin mj.:

skriven

Ja, va bra. Nu får du skärpa dig ;) Hihi.



Jadu, jag kommer gärna ner så fort jag har pengar till det o allt :D



PUSS!

3 Julia:

skriven

Verkar som du haft en bra dag :)

Kommentera här: