Tråkig vuxendag

Dagen har sprungit fram. Tycker den började precis.
Jag har plockat ur diskmaskinen, fyllt den, plockat ur igen, tvättat och hängt upp de, vikt de sen igår, dammsugit, pluggat.....
Ja, jag kan hålla på rätt länge med den listan.
Kort och gott så har jag gjort allt som tillhör ett hushåll idag. Tråkigt men sant.

Jag har pratat med hyresvärden och nu är lägenheten bara min i 3månader till.
Har även försökt få tag på den omsorgs ansvariga i Svedala kommun.
Men utan att lyckas =(
Kommer en ny dag i morgon=)

Mitt i allt så ringde min största syster och pratade lite!

Flickorna är ute och leker och jag ska snart börja med maten. Sen kommer dom andra trollungarna hit och ska sova här i natt. För M ska iväg på en föreläsning!

Inget roligt alls att skriva idag, men så är det ju vissa dagar.
När småtrollen kommer så ska vi gå ner i källaren om vi orkar.
Ska kolla vad jag har där nere till dom.
Kläder, skor, jackor m.m
Lika bra att det kommer till användning ju!
Ligger bara där och "skräpar" nere nu.





1 Yvonne Kvant:

skriven

Du säger att det inte har hänt något roligt, syrran e ju energisk.Ja du får börja sortera ut o slänga nu.Tre månader går fort ska du veta.

2 Vicki:

skriven

Då får jag se om jag känner igen huset när jag åker mellan Bara och Skabersjö. Sonen har börjat spela fotboll i Skabersjö nu.



Ska begge tjejerna gå på förskola eller den älsta ska börja i förskoleklass?



Vicki

Kommentera här: