Lite skit i hörnen!

Trollbarnen kom lite i fem. Precis när jag och flickorna skulle äta =)
Sen gick jag och dom 2 små ner i källaren för att sortera lite.
Kom ner och öppnade in till vårt förråd.
Där var ju mycket mer "skit" än vad jag trodde. Är ju aldrig där nere!
Vad ska jag göra med allt som är "bra och ha"?
Små trollen fick vars ett par sandaler iallafall.
Elin hittade strumpbyxor, kjol och en tröja som hon ville ha.
Så det ska hon ha på sig i morgon när hon ska till dagis =)
 
Sen stängde vi dörren och gick upp igen.
Vet inte var jag ska börja packa/sortera=(
Där är så mycket!
Men jag måste och jag SKA!
I helgen om inget annat.
Lika bra att börja redan, så man inte står i sista sekund med allt och får stressa.
Vet ju inte när vi flyttar heller, så det är lika bra att man är klar tidigt!

När småtrollen gick och la sig så bakade jag kanelbullar =)
Så gott!
Men även dom stora barnen hann somna innan dom var klara.
Eller inte Tindra. Hon kom upp och fick smaka.

- Det var den godaste bullen jag ätit på länge. Du är så duktig mamma!

Hon är underbar min lilla sessa!! Sen om hon menade det, eller det bara var för att hon ville ha en till,  det vet man aldrig =) Men gullig är hon!! Och självklart så fick hon fler =)

Nu ska jag krypa ner i sängen tänkte jag. Om där är plats. Ligger en hel bunke barn inne ju =)
Sov gott!!

Kommentera här: