Mest tagit det lungt!

Dagen gar gått snabbt idag tycker jag. Fast jag har fått gjort en hel del ändå.
Jag gick igenom genomgångsuppgifterna till provet i morgon. Det såg bra ut. Hoppas bara det är samma slags uppgifter i morgon!!
Sen har jag tvättat en maskin tvätt och hängt den. Har även fått dammsuga köket. Hände en lite olycka när Tindra skulle duka. Hon snubblade med alla tallrikarna så dom föll i golvet. jaja, bara att städa upp allt och ta nya. Nu MÅSTE jag till Ikea snart. Har sagt det länge men nu har vi bara 2tallrikar kvar av det nya porslinet. Har fått köpa extra x antal gånger. Men så är det när man har barn. Tur det inte är fin porslinet=) IKEA är så billigt så....

Det blev hemmagjord pizza till middag och det var jätte gott. Jag var inte så hungrig men flickorna var så....

Har blivit klar med backstycket till Millis julklapp nu. Snygg blir den=) Riktigt nöjd än så länge. Hoppas resten med blir bra.

Pratade med mamma innan och hon visade bilderna på deras nya lägenhet. Jätte fin!! Skönt för dom att få lite mindre. Håller tummarna att huset blir sålt snabbt!!

Nu ska jag plugga lite etik!!
1 Yvonne Kvant:

skriven

Sa du bara, hoppsan.

2 Yvonne Kvant:

skriven

Brödet var jätte gott men knaprigt

Kommentera här: