Malmö

Igår på morgonen så kom Dennis och hans tjej, Sanna hit och åt frukost med oss och snackade lite. Alltid trevligt och träffa sin bror=)

Efter någon timme så åkte vi alla in mot Malmö. På vägen kom jag på att vi skulle plocka upp Niklas på vägen så jag slog han en signal. Där hemma var pappa så jag han få en kram av honom med=)
In till IKEA. Som jag saknat det!! Köpte inte så mycket, men lite blev det.

När vi var klara där så körde Dennis och Sanna vidare och vi körde till jysk där Niklas jobbar. Mamma skulle titta på en sak. Sen blev det skopunkten, där flickorna fick 2 par skor var. Perfekt!!

Vi stannade på Mc donalds på jägers ro och åt innan vi begav oss till Skurup igen. Trötta och mätta!

Kvällen smög sig fram och jag pluggade lite innan jag somnade.



Vars ett par gummistövlar (fodrade)


Tindras


Mirandas
1 sara:

skriven

det var trevligt i finland.. och det har gått hyffsat bra.. mina syskon är 19 och 23 år..

2 Mia:

skriven

hej gumman va snygga stövlarna va :D

Skönt å vara ner i skåne igen? Hur länge stananr du där då?

Kramar

Kommentera här: