Nu är det kväll!

Dagen har sprungit iväg totalt. Dagarna, veckorna går för snabbt! Man hinner ju inte med i svängarna.

I dag har vi pulat med lite av varje här hemma med, Alla har haft en "uppgift" hela tiden. Tindra stack och lekte med en kompis en stund och Miranda och jag spelade spel. Youssef var ute och lekte av sig. Meckade m.m

Nu har vi precis ätit och alla är mätta och belåtna!
Det blev fisk gryta/soppa idag! Youssef blev riktigt inponerad av den=) hehe Skoj!!

Måste vänja mig vid att man kan ta kort nu igen. Va ju ett tag sen så man har kommit av sig nu ju,

Vi skulle gått till kyrkan i morse igentligen, men det regnade =( Så vi väntade och tänkte gå dit nu på eftermiddagen, men det regnade än =(
Sen missade vi gransättningen med lussakatter och glögg nere i byn. Jag hade totalt glömt bort det, men Tindra var där med sin kompis och hans familj =)

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med min familj
1 Yvonne Kvant:

skriven

Är inte Luna lik Tindra.Hur går det med tre hundar nu då.Ska dom behållas alla eller?

2 C:

skriven

Lik Tindra? nä, men nemo=)

Jo det går bra. Dom är duktiga! Nä hon ska inte behållas!!!

Kommentera här: