1:a advent

Vi vaknade ganska så tidigt idag. Lagom pigg är man. Började dagen med att hoppa in i duschen. Vaknade lite då=)
Sen blev det frukost!

Nu ligger Youssef och Miranda inne i sängen och viskar. Hrmm undra om vad!? Nyfiken som man är=)
Tindra ritar och jag skulle bara kolla mejlen snabbt!!



Världens godaste youhurt!!
1 Vicki:

skriven

Igår var vi på Skånes djurparks julmarknad. Idag var det tänkt vi skulle åka till Svedala på 1:a advent. Fast så blev det inte. Jag, Ronja och Amelia har åkt på maginfluensa så det är till att vara hemma nära toaletten.



Vicki

2 Yvonne Kvant:

skriven

ok nu händer det saker i vadsbro hör jag.HMHMHM,ska nog betala räkningar här oxå man kommer inte ifrån det.

Nu har di gamla gått.Liksom familjen Wilsmark dom tog Ung herr Frank med sig så nu e det tyst här igen.

3 Gracious E.:

skriven

Hehe! Det är ju julafton snart, så .. kanske viskar något om det? ;O



Ja, absolut! Skönt att ha någon att prata med som förstår och lyssnar, inte avbryter osv. Han är en jätte bra lyssnare! Så inatt har vi delat problem och jobbiga saker. Berättar för varandra om mycket, och han lyckades få mig lite gladare. Men det finns bara en som kan få mig helt glad och lycklig; Min älskade P! Det är ju första advent idag, tydligen. Det hade jag ingen aning om. Snacka om att tappat dagarna haha! :D



Ha en trevlig dag/kväll! Kram

Kommentera här: