Fredag =)

Ja då var det helg igen!!Tänk vad tiden går. Milli var i skolan som vanligt och vi gjorde inte så mycket på förmiddagen. La kycklingen i marinad och så.

 

När Milli kom hem från skolan åt vi semlor=) Så gott!! Youssef var sugen på det igår så han var inne och köpte det, men det blev idag istället.

Vi lekte en stund sen och spelade spel och så. Alla var på så bra humör!! Efter en stund ringde Emma och ville leka men Milli sa nej för vi hade så skoj här hemma.

Hon ångrade sig så fort hon hade lagt på, så Tindra och hon stack dit=)

 

Youssef åkte till Flen och handlade till maten och cigg. Jag kastade in kycklingen och satte mig och pluggade. Mejlade min lärare min inlämning. Skönt att få den gjord. Ska försöka hinna med en till under helgen. Har redan gjort halva innan så...

 

Till middag blev det kyckling, pommes och sås.

Nu ikväll har vi haft disco i 2timmar=) och ätit chips...Nu skriver flickorna dagbok och jag blogg=) Youssef sitter i fotöljen och sjunger!! Ska dansa lite till nu!! Puss

Kommentera här: