Sista dagen!

Ja då var det sista dagen på detta året. Tiden bara flyger iväg. Man fattar inte var tiden tar vägen! Vet ni?!

Nu har jag precis duschat. Flickorna duschade med mig =) Mys!
Sitter här och äter frukost och funderar på vad jag ska ta på mig idag. Kanske dom nya kläderna?!

Vad ska ni göra idag?

Vi skulle igentligen till grannbyn, men det blir att sitta hemma och ta det lugnt med familjen. Tindra mår mycket bättre idag. Eller, hon är frisk. Lika pigg och glad som vanligt =D
Skönt!!
Så i morgon bär det av til sydligare breddgrader =D

Nu ska jag gå och ta på mig.

Funderar om jag ska in till Flen och handla eller inte. Bussen går om 30minuter så man kanske borde bestämma sig?!

~*~Gott Nytt År~*~
1 Yvonne:

skriven

Vi ska äta fläskfilé med potatis och champinjon gratäng samt kantareller från djupa skogarna i Vadsbro.Sen får vi se vad vi orkar.

Ett Riktigt Gott Nytt År

2 Vicki:

skriven

Vill passa på att önska dig



ETT GOTT NYTT ÅR!!!



Vicki

Kommentera här: