Livet ute i skogen

Vaknade tidigt igår och började då plocka undan lite här hemma. dammsög alla rummen och torkade golven. Dammade lite också. Vad ska man göra när boxen är sönder, datorn är sönder, telefonen är sönder?!
Bloggen är det ända som fungerar på denna skitdatorn. Skumt som fan!!
Behöver kolla min mejl ju!!

Flickorna var ute och lekte med en hel hög barn och jag satt här. Bäddade ner mig i soffan och tittade på en film som jag lånade av Eva i fredags.
På eftermiddagen ringde Eva och sa att kom ner om 40minuter för då är min banankaka klar. Pallrade mig upp ur soffan och gick dit en kort sväng.

Sen hem och lagade mat.
Mys på kvällen men sessorna. La oss tidigt!

Vaknade 7,45 idag. Flickorna sover än och jag har super tråkigt!! Vad fan ska man ta och hitta på med idag??

Kommentera här: